reklama

Prvý parný deň

Dnes som sa zúčastnila akcie s názvom Prvý parný deň. Bolo to otvorenie sezóny v železničnom múzeu Bratislava Rendez. Na tejto akcii som bola prvý raz a som spokojná. Mala som pekné popoludnie. Tu je malá ukážka z akcie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Z pod Nového mosta som sa zviezla takýmto autobusom na miesto akcie.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na otvorení sezóny boli prítomné tieto vlaky. Pomaranč, ktorý sa mi páčil najviac.

Obrázok blogu

Sergej

Obrázok blogu

Karkulka

Obrázok blogu

A ešte jedna Karkulka v inom nátere.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Zaujímavé boli aj autá jazdiace po koľajniciach, ktoré sa volajú dreziny.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Nesmela chýbať ani zakúrená parná mašinka.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Atrakciou hlavne pre deti boli tieto stroje, do ktorých si hneď sadli a hrali sa.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tak a to by bolo všetko :o)

Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu