reklama

Papierové pletenie X.

V mojom papierovom pletení sa dnes pozrieme na ďalší z mojich výtvorov a to papierové srdiečko. Toto pletenie ma celkom zaujalo, lebo sa to plietlo veľmi rýchlo a ľahko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Na začiatok som si pripravila lepidlo, ruličky a dezodorant, okolo ktorého som plietla.

Obrázok blogu

Dve ruličky som preložila.

Obrázok blogu

Priložila som aj tretiu.

Obrázok blogu

Na miesto prekríženia ruličiek som priložila dezodorant a začala som pliesť ruličkou, ktorá bola ako tretia priložená.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Uplietla som si takéto dva pásy, ktoré som nakoniec spojila do tvaru srdiečka.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Srdiečko som prizdobila kvetmi a stuhou.

Obrázok blogu

A nakoniec som ho celé nalakovala. Toto je výsledný produkt.

Obrázok blogu
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu