reklama

Papierové ozdoby

Pred vianocami som bola na praxi v 2. ročníku na základnej škole. Na hodine výtvarnej výchovy sme s deťmi vyrábali takéto papierové ozdoby.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Z výkresu som vystrihla 2 makety. Jednou je kruh, druhou je trojuholník.

Obrázok blogu

Potom som si vystrihla 10 rovnakých kruhov.

Obrázok blogu

Do každého kruhu som nakreslila trojuholník.

Obrázok blogu

Potom som kruh poohýbala po obvode trojuholníka, ktorý je vo vnútri kruhu. Rozdelila som si 10 kruhov na 5 a 5.

Obrázok blogu

Následne som prvých 5 kruhov prilepovala prehnutými stranami k sebe.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Vznikla tak jedna "čiapočka". To isté som urobila s ďalšími 5- timi kruhmi.

Obrázok blogu

A tak mi vznikli 2 "čiapočky".

Obrázok blogu

Potom som ich zlepila navzájom k sebe a vznikla papierová ozdoba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Nasledovalo vymaľovanie pomocou temperových farieb, ktoré sa nanášali pomocou potravinovej fólie na papierovú ozdobu.

Obrázok blogu

A takéto ozdoby si vytvorili deti. Aktivita sa im páčila a tešili sa, že si takúto ozdobu zavesia na vianočný stromček.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu