reklama

Papierové pletenie XIII.

Začína sa advent a k nemu neodmysliteľne patrí aj adventný veniec. Ja som v tomto roku vyrobila 2 adventné vence, kedže jeden potrebujem doma a jeden v škole. Vyrobila som ich za pomoci papierového pletenia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Najprv som si prekrizila 4 ruličky.

Obrázok blogu

Vybrala som si predmet, okolo ktorého som plietla.

Obrázok blogu

Najprv som uplietla jeden veniec, ktorý ma hustejší vzor, kvoli tomu, že som použila 4 ruličky. A potom som uplietla druhý veniec, ktorý ma riedší vzor, na zhotovenie ktorého som použila 3 ruličky. A takto to vyzerajú už aj nalakované.

Obrázok blogu

Nakoniec som ich prizdobila sviečkami, vysušeným citrónom a ozdobami zo slaného cesta. A tu je výsledok.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Obidve spolu.

Obrázok blogu

A ešte pohľad zhora.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Požehnané prežitie adventu prajem!

Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu