reklama

Papierové pletenie XV.

Tentokrát som pokračovala vo výrobe kusudama kvetov. Nimi som si totižto vyzdobila strom, ktorý som vyrobila za pomoci papierového pletenia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Najprv som si vyrobila 14 kusudama kvetov. Potom som začala pliesť kmeň stromu.

Obrázok blogu

Keď som mala kmeň hotový, uplietla som si 7 konárov.

Obrázok blogu

Konáre ku kmeňu som pripevnila za pomoci tavnej pištole.

Obrázok blogu

A nalakovala som hotový strom.

Obrázok blogu

Úplne na záver som svoje kusudama kvety prilepila na strom. Použila som na ňho 13 kvetov. Jeden kvet sa mi zvýšil.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu