reklama

Papierové pletenie XIX.

Na začiatku školského roka som potrebovala vymyslieť pre prváčikov nejaký priestor na to, aby si mali kde cez hodiny odložiť svoju obľúbenú hračku, ktorú si prinesú do školy a cez prestávky sa s ňou hrajú. Ja som im vymyslela vláčik, ktorý som uplietla z papierového pletenia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Najprv som urobila rušeň a k nemu 13 vagónov. No keďže mám v triede napokon 12 detí, tak jeden vagón používam ja :o)

Obrázok blogu

Keď som mala všetko hotové, tak som si ich namaľovala na modro a nalakovala. Na jednotlivé vagóny som prilepila kolesá, z vrchnákov od fliaš, na kolesá napísala meno žiaka a do vnútra vagóna som nalepila číslo. Podľa čísla si prváci rozpoznávali svoj vagón.

Obrázok blogu

Každé dieťa má svoj vagón, do ktorého si každé ráno môže priniesť svoju obľúbenú hračku.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu