reklama

Výzdoba triedy

Tak a je to tu. Školy dnes otvorili svoje brány. Aj ja som dnes privítala v triede svojich tretiakov. Takúto výzdobu a darčeky som si pre nich prichystala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Tento rok som sa rozhodla pre mimoňov. Ďakujem môjmu manželovi, ktorý sa podieľal na strihaní, lepení a navrhovaní mimoňov, ale hlavne, že mi bol veľkou oporou a vypočul si každý môj, niekedy aj nezmyselný nápad, až kým sme vyrobili takúto výzdobu. 

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pravidlá našej triedy. 

Obrázok blogu
Obrázok blogu

 A niečo z učiva slovenského jazyka: abeceda, vybrané slová a učivo matematiky: násobilka. 

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Mimoni z plechoviek na písacie potreby. 

Obrázok blogu

Dvere do triedy.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Darčeky pre žiakov.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tak a školský rok sa môže začať. 

Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu