reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

reklama

Papierové pletenie

Papierové pletenie XIX.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie XIX.

Na začiatku školského roka som potrebovala vymyslieť pre prváčikov nejaký priestor na to, aby si mali kde cez hodiny odložiť svoju obľúbenú hračku, ktorú si prinesú do školy a cez prestávky sa s ňou hrajú. Ja som im vymyslela vláčik, ktorý som uplietla z papierového pletenia.

  • 18. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 320x
  • 2
Papierové pletenie XVIII.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie XVIII.

Vianočná výzdoba je súčasťou každej domácnosti, a preto aj ja som si vyrobila za pomoci papierového pletenia vianočné stromčeky, ktoré spríjemňujú tieto vianočné chvíle.

  • 28. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 242x
  • 1
Papierové pletenie XVII.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie XVII.

Nasledujúce papierové pletenie som venovala vytvoreniu si košíka na štipce na prádlo na balkón. Urobila som si ho z ružových a zelených ruličiek.

  • 14. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 894x
  • 0
Papierové pletenie XVI.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie XVI.

Papierové ruličky som sa teraz rozhodla použiť na vyrobenie podpivníkov. Tie sú praktickou pomôckou asi v každej domácnosti. Technika bola veľmi jednoduchá, len časovo naročnejšia ako pletenie. Jednotlivé ruličky sa k sebe rolujú a sú zlepené pomocou lepidla.

  • 22. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 346x
  • 3
Papierové pletenie XV.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie XV.

Tentokrát som pokračovala vo výrobe kusudama kvetov. Nimi som si totižto vyzdobila strom, ktorý som vyrobila za pomoci papierového pletenia.

  • 14. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 461x
  • 1
reklama
Papierové pletenie XIV.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie XIV.

Papierovým pletením som si pomohla aj pri výrobe stojana na toaletný papier. Je to šikovná pomôcka, ak na WC sa nenachádza žiadna skrinka, kvôli malému priestoru, kde by sa ten toaletný papier mohol uskladniť.

  • 7. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 052x
  • 2
Papierové pletenie XIII.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie XIII.

Začína sa advent a k nemu neodmysliteľne patrí aj adventný veniec. Ja som v tomto roku vyrobila 2 adventné vence, kedže jeden potrebujem doma a jeden v škole. Vyrobila som ich za pomoci papierového pletenia.

  • 1. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 419x
  • 1
Naše svadobné tvoreničko

Janka Lisinovičová

Naše svadobné tvoreničko

Na jednu krásnu sobotu som sa tešila už od malička. Snívala som o tom, ako sa raz vydám. A sen sa stal skutočnosťou. Na tento výnimočný deň sme sa chystali celý jeden rok. Premysleli sme si všetky veci, ktoré k svadbe patria. Tu je malá ukážka toho, ako sa dajú vlastnoručne pripraviť rôzne svadobné veci.

  • 20. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 036x
  • 18
Papierové pletenie XII.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie XII.

Tentokrát sa moje papierové pletenie pobralo modrým a žltým smerom. Na jedno želanie som vyrobila takého anjelika. Len som využila postupy, ktoré som doteraz robila.

  • 21. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 286x
  • 3
Papierové pletenie XI.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie XI.

Pred vianocami som si tiez vyskúšala vypliesť papierové podkovičky. Je to veľmi jednoduché pletenie. Na jednu podkovičku som potrebovala cca 10 minút.

  • 18. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 981x
  • 0
reklama
Papierové pletenie X.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie X.

V mojom papierovom pletení sa dnes pozrieme na ďalší z mojich výtvorov a to papierové srdiečko. Toto pletenie ma celkom zaujalo, lebo sa to plietlo veľmi rýchlo a ľahko.

  • 29. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 793x
  • 5
Papierové pletenie IX.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie IX.

V uplynulých dňoch som uplietla papierový rám na fotku. Robila som ho dvojfarebný, hnedo-krémový. Bolo to pletenie tažšie ako som si myslela a zabralo to viac času, ako som predpokladala, no som rada, že som to vyskúšala urobiť.

  • 7. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 880x
  • 1
Papierové pletenie VIII.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie VIII.

Počas prázdnin, mi pribudol z papierového pletenia papierový ježko. Chcela som skúsiť niečo iné ako košíky, tak som si vybrala papierového ježka, ktorý sa dá využiť aj ako miska na ovocie a pod.

  • 31. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 761x
  • 3
Papierové pletenie VII.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie VII.

Mojím ďalším papierovým pletením je košík na objednávku. Tento košík som plietla dvoma ruličkami a dozdobený servítkou, ktorú si vybrala majiteľka.

  • 26. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 193x
  • 0
Papierové pletenie VI.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie VI.

Ďalším z mojich papierových pletení je dekoračný košík na veľkú noc. Tento košík som robila oválny čo bolo pre mňa novinkou.

  • 23. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 682x
  • 9
reklama
Papierové pletenie V.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie V.

Ďalším v poradí mojich papierových pletení je malý košík na veľkú noc pre jedno dievčatko. Po pripravení ruličiek z novinového papiera a ich zafarbení na hnedo som mohla začať pliesť.

  • 17. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 133x
  • 0
Papierové pletenie IV.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie IV.

Tentokrát som papierovým pletením urobila vázu na kvety... Bola to nová technika točeného pletenia, ktorá je celkom jednoduchá.

  • 1. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 787x
  • 4
Papierové pletenie III.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie III.

Meniny mojej mamky sa čoraz viac blížili a ja som sa rozhodla, že ju poteším papierovým košíkom. A tak som sa pustila do práce...

  • 23. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 219x
  • 6
Papierové pletenie II.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie II.

Papierovým pletením som si vyrobila aj ďalší košík. Tentokrát som zvolila inú techniku pletenia a na dno košíka som použila servítkovú techniku.

  • 4. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 465x
  • 6
Papierové pletenie I.

Janka Lisinovičová

Papierové pletenie I.

Počas letného semestra som sa na internete stretla s papierovým pletením. Keď som tie obrázky videla nechcelo sa mi veriť, že niečo tak krásne môže byť z papiera. A tak keď sa mi začali prázdniny, som sa rozhodla, že sa pokúsim naučiť niečo také robiť.

  • 29. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 348x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu