reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

reklama

3D origami

Váza zhotovená technikou 3D origami

Janka Lisinovičová

Váza zhotovená technikou 3D origami

Darček k narodeninám môže mať rôzne podoby. Ja som zhotovila vázu z papiera a do nej kyticu zo stúh.

  • 8. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 846x
  • 9
Výzdoba triedy

Janka Lisinovičová

Výzdoba triedy

V tomto školskom roku som urobila výzdobu triedy pre druhákov. Hlavným motívom sú zvieratá, ktoré nás budú sprevádzať celý rok.

  • 5. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 911x
  • 3
3D origami darčeky k vysvedčeniam

Janka Lisinovičová

3D origami darčeky k vysvedčeniam

Tak a je tu koniec! Vysvedčenia sú rozdané a moji druháci si odniesli domov aj malé darčeky odo mňa.

  • 30. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 661x
  • 2
3D origami váza s vyschnutými ružami

Janka Lisinovičová

3D origami váza s vyschnutými ružami

Ruží od môjho manžela pribúda, a tak som si na ne vyrobila vázu technikou 3D origami. Na jej poskladanie som nepotrebovala žiadne pomôcky iba biely kancelársky papier a farebné papiere.

  • 19. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 428x
  • 1
3D origami váza s tulipánmi

Janka Lisinovičová

3D origami váza s tulipánmi

Tentokrát som origami techniku použila na výrobu farebnej vázy s tulipánmi. Na výrobu vázy som použila 40 farebných papierov formátu A4. Tulipánov som vyrobila 9 a použila som 30 farebných papierov formátu A4.

  • 22. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 258x
  • 6
reklama
3D origami motýle

Janka Lisinovičová

3D origami motýle

3D origami technikou som sa začala zaoberať už pred rokom, kedy som si vyrobila labute na svadbu. Tentokrát som si vyskúšala takouto technikou vyrobiť motýle do školy na nástenku.

  • 20. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 350x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu