reklama

Papierové pletenie II.

Papierovým pletením som si vyrobila aj ďalší košík. Tentokrát som zvolila inú techniku pletenia a na dno košíka som použila servítkovú techniku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Najprv som si vystrihla z kartónu tvar dna košíka a pripravila si ruličky.

Obrázok blogu

Potom som prilepila ruličky medzi kartóny a priložila knihami.

Obrázok blogu

Vzala som si krabičku, okolo ktorej som plietla a štipcami na prádlo som si prichytila ruličky.

Obrázok blogu

A začala som pliesť tentokrát dvomi ruličkami súčasne.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Keď som doplietla do výšky, akej som chcela mať košík, tak som urobila ukončenie.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Zo servitiek som si vystrihla kvietočky a odstránila nepotrebné dve vrstvy. Dno košíka som namaľovala na bielo a postupne som prilepovala kvietočky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Košík som potom natrela na bielo, hnedo a nakoniec som ho nalakovala.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu