reklama

Papierové pletenie VII.

Mojím ďalším papierovým pletením je košík na objednávku. Tento košík som plietla dvoma ruličkami a dozdobený servítkou, ktorú si vybrala majiteľka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Najprv som si pripravila dno košíka z kartónu, ruličky a nádobu podľa ktorej som plietla.

Obrázok blogu

Dno košíka som zamaľovala na bielo a prilepila som motív zo servítky.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Následne som si pripla ruličky a začala som pliesť dvoma ruličkami súčasne.

Obrázok blogu

Po dopletení do požadovanej výšky som nádobu vytiahla a postupne som ukončila pletenie.

Obrázok blogu

Všetky ruličky, okolo ktorých som plietla som prilepila na košík a prichytila som ich štipcami.

Obrázok blogu

Pre nedostatok štipcov na internáte som použila aj štipce do vlasov.

Obrázok blogu

Tak a to je výsledný košík. Majiteľke sa páčil, tak som spokojná, že aj takto som mohla pomôcť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu