reklama

Moja prvá háčkovaná taška

Pred nedávnom mi napadlo, že som ešte neskúšala háčkovať, tak som sa rozhodla, že si skúsim urobiť takú malú háčkovanú tašku. Pravdu povediac, nemyslela som si, že to dokážem, ale nakoniec sa mi to podarilo dokončiť. Mám sa ešte v čom zlepšovať, ale tak na to, že to bolo prvé háčkovanie, môže byť :o).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Na začiatok som si vybrala ružovú a žltú vlnu. Potom som si urobila prvý riadok.

Obrázok blogu

Celú tašku som plietla z krátkych stĺpikov.

Obrázok blogu

Striedala som pás ružovej a pás žltej farby.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tašku som si dokončila, ešte som si prišila gombíky a túto časť háčkovania som mala za sebou.

Obrázok blogu

Nakoniec som si ešte uháčkovala pás, ktorý by mi tašku držal.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Tak a to je výsledný produkt.

Obrázok blogu
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu