reklama

Papierové pletenie VIII.

Počas prázdnin, mi pribudol z papierového pletenia papierový ježko. Chcela som skúsiť niečo iné ako košíky, tak som si vybrala papierového ježka, ktorý sa dá využiť aj ako miska na ovocie a pod.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Najprv som si pomocou ruličiek vyplietla dno. Tentokrát som dno nerobila z kartónu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Keď bolo dno vypletené do požadovanej šírky, tak som si postavila ruličky, aby som tak mohla plynule prejsť pletenie do výšky. Plietla som dvoma ruličkami.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na záver pletenia tela ježka, som pletenie ukončovala tak, že z ruličiek som urobila ježkovi pichliače a ňufák, ktorý som zviazala čiernou vlnou. Potom som pokračovala pletením ňufáka.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Keď som dokončila ňufák, prilepila som oči a nalakovala som ho.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Takto môj papierový ježko vyzerá, keď ma naložené ovocie. :o)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu