reklama

Vianočné gule- falošný patchwork

Pred rokom sa mi podarilo vyskúšať falošný patchwork. urobila som gule na náš vianočný stromček. Tento rok vám o tom prinášam článok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Najprv som si pripravila špendlíky, nastrihala stuhy a kúpila polystyrénové gule.

Obrázok blogu

Potom som si postupne skladala stuhy do trojuholníka a pripínala špendlíkmi na guľu.

Obrázok blogu

Takto som to striedala najprv biele a potom červené.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Robila som to do polovice gule a potom som odznova začala na druhú polovicu toto isté.

Obrázok blogu

Keď som došla do stredu, tak som celú guľu previazala červenou stuhou tak, aby som to mohla zavesiť na vianočný stromček.

Obrázok blogu

Skúšala som 3 postupy prikladania stužiek. Vyšli mi tak 3 rôzne gule. Najprv som začínala bielou stuhou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Potom som začala červenou stuhou.

Obrázok blogu

A nakoniec som vyskúšala viac bielej a menej červenej pripnúť. A vyšla z nej takáto guľa.

Obrázok blogu

Aj tento rok nám tieto gule zdobia vianočný stromček.

Obrázok blogu
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu