reklama

Papierové pletenie XI.

Pred vianocami som si tiez vyskúšala vypliesť papierové podkovičky. Je to veľmi jednoduché pletenie. Na jednu podkovičku som potrebovala cca 10 minút.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Najprv som si pripravila 3 ruličky. Poskladala som ich tak, ako je vidno na obrázku a prilepila som ich v strede k sebe.

Obrázok blogu

A nasledovalo samotné pletenie. Začínala som pliesť najdlhšou ruličkou a prekladala som stále cez dve ruličky.

Obrázok blogu

Cez ktorú ruličku som prešla ako druhú v poradí, tou som potom znova preplietla cez dve a tak stále dookola.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Doplietla som do požadovanej dĺžky. Na jednu podkovičku som potrebovala 17 ruličiek.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Napokon som to vytvarovala do tvaru podkovičky a spojila gumičkou.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na záver som to nalakovala a prizdobila podľa farby vianočného stromčeka.

Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu