reklama

Papierové pletenie XII.

Tentokrát sa moje papierové pletenie pobralo modrým a žltým smerom. Na jedno želanie som vyrobila takého anjelika. Len som využila postupy, ktoré som doteraz robila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Tento veniec som dostala papierovým pletením, ktorého postup už mám

na http://bujdosova.blog.sme.sk/c/284587/Papierove-pletenie-X.html

Obrázok blogu

Potom som si urobila postupne tým istým spôsobom hlavu anjela, trup.

Neskôr som pridala k nemu ruky, ktoré sa skladajú z postupu

http://bujdosova.blog.sme.sk/c/286475/Papierove-pletenie-XI.html

A nakoniec som dorobila krídla.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Prilepila som oči, ústa a vlasy, no nakoniec som skonštatovala, že bez toho by to bolo krajšie. Budem to vedieť na budúce. Všetko je raz prvýkrát. :o)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Anjelika som prilepila k papierovému vencu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

A na záver som zabalila a darček je hotový.

Obrázok blogu
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu