reklama

Papierové pletenie XVI.

Papierové ruličky som sa teraz rozhodla použiť na vyrobenie podpivníkov. Tie sú praktickou pomôckou asi v každej domácnosti. Technika bola veľmi jednoduchá, len časovo naročnejšia ako pletenie. Jednotlivé ruličky sa k sebe rolujú a sú zlepené pomocou lepidla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ruličky rolujeme dovtedy, kým nemáme požadovaný priemer podpivníka.

Obrázok blogu

Takýchto podpivníkov som si vyrobila 6.

Obrázok blogu

Následne som si rovnakou technikou vyrobila nádobu na uskladnenie podpivníkov.

Obrázok blogu

Potom som ich namaľovala ružovou farbou.

Obrázok blogu

Nalepila som servítku a zalakovala.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

A môžu sa používať.

Obrázok blogu

Takto sú uskladnené v nádobe, keď sa nepoužívajú.

Obrázok blogu
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu