reklama

Servitkovo - paličkový obraz

Krásna servítka, videná v obchode, ma zlákala na vyrobenie si obrazu, ktorý krasne zdobí našu chodbu. Výroba mi zabrala cca 1 hodinu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pripravila som si tekuté lepidlo, ústne paličky, silon, tavnú pištoľ a servítku s motívom.

Obrázok blogu

Potom som si paličky spojila za pomoci tavnej pištole. Pohľad je zo zadu.

Obrázok blogu

Na to som si z prednej strany naniesla za pomoci lepidla servítku a nechala zaschnúť.

Obrázok blogu

A takto nám visí na stene.

Obrázok blogu
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu