reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

reklama

Boh a ja

Šťastie nie je cieľ. Šťastie je cesta.

Janka Lisinovičová

Šťastie nie je cieľ. Šťastie je cesta.

Chcem byť vo svojom živote šťastná. Koľkokrát sa mi už stalo, že som si hovorila:,,Keď dosiahnem to čo chcem, potom budem končene šťastná."

  • 18. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 461x
Moja Krížová cesta

Janka Lisinovičová

Moja Krížová cesta

Začalo sa pôstne obdobie. A ja sa snažím počas tohto pôstu viac rozjímať o Ježišovom utrpení. Toto je malá ukážka...

  • 20. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 901x
Zázraky skúškového obdobia

Janka Lisinovičová

Zázraky skúškového obdobia

Každý študent na vysokej škole v týchto časoch prežíval a prežíva skúškové obdobie. Je to čas, kedy sa snažíme naplno venovať škole, kedy chceme dosiahnúť čo najlepšie výsledky, a kedy chceme skúšky mať čím skôr za sebou.

  • 22. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 601x
Môj Modlitebníček 2. časť Modlitba ženy

Janka Lisinovičová

Môj Modlitebníček 2. časť Modlitba ženy

Dobrý Bože,daroval si mi dnešný deň, iný ako ten včerajší, iný ako bude zajtra.

  • 18. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 666x
  • 5
Môj Modlitebníček 1. časť Umenie malých krokov

Janka Lisinovičová

Môj Modlitebníček 1. časť Umenie malých krokov

Neprosím o zázrak, Pane, ale o silu pre všedný život.

  • 16. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 802x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu