reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

reklama

Servítková technika

Nádobky robené servítkovou technikou

Janka Lisinovičová

Nádobky robené servítkovou technikou

Asi v žiadnej domácnosti nechýbajú rôzne praktické nádoby. Ani tá naša nie je výnimkou. Preto som si vyrobila nádoby nielen na kávu, ale aj na korenie či iné v kuchyni potrebné ingrediencie.

  • 4. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 416x
  • 1
Nádoby na kávu a cukor servítkovou technikou

Janka Lisinovičová

Nádoby na kávu a cukor servítkovou technikou

Do kuchyne som potrebovala malé nádoby na kávu a cukor. Tak som si z pohárov od džemov vyrobila svoje vlastné. Použila som na to servítkovú techniku.

  • 7. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 725x
  • 45
Servitkovo - paličkový obraz

Janka Lisinovičová

Servitkovo - paličkový obraz

Krásna servítka, videná v obchode, ma zlákala na vyrobenie si obrazu, ktorý krasne zdobí našu chodbu. Výroba mi zabrala cca 1 hodinu.

  • 2. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 966x
  • 1
Váza urobená servítkovou technikou

Janka Lisinovičová

Váza urobená servítkovou technikou

Servítková technika sa mi veľmi páči. Je to zaujímavé, ako sa dá skrášliť veľa predmetov rôznymi ozdobnými servítkami.

  • 29. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 500x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu