reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janka Lisinovičová

Janka Lisinovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  16x

Ak si sa raz pre niečo rozhodol, vytrvaj, zostaň verný a neobzeraj sa späť, ako by to bolo, keby si sa rozhodol ináč. Zoznam autorových rubrík:  Boh a jaPapierové modelyVyšívaniePapierové pletenieServítková technikaOslavy veľkej noci a vianocPapierové obrázkyZvieratkáAkcie so železničnou tématikouHáčkovaniePráca s prírodným materiálom3D origamiKusudamaStretnutia s deťmiVýrobkyQuilling

reklama

Oslavy veľkej noci a vianoc

Adventný veniec z orechových škrupín

Janka Lisinovičová

Adventný veniec z orechových škrupín

V tomto článku predstavujem postup na výrobu adventného venca aj betlehemskú hviezdu so šiestimi sviečkami na Filipovku.

  • 27. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 235x
  • 1
Zimná výzdoba triedy

Janka Lisinovičová

Zimná výzdoba triedy

Trieda v škole sa s príchodom štyroch ročných období stále mení. Aj nám sa premenila naša trieda na zimnú. Tu je malá ukážka.

  • 19. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 832x
  • 3
Cestovinová vločka

Janka Lisinovičová

Cestovinová vločka

Skúšali ste už niekedy použiť cestoviny aj na niečo iné ako na jedenie? Ja som to vyskúšala. Pokúsila som sa z makarónov urobiť vločku. Keby bolo viac času, tak by z toho vznikli celkom pekné ozdoby.

  • 4. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 065x
  • 1
Vianočné gule- falošný patchwork

Janka Lisinovičová

Vianočné gule- falošný patchwork

Pred rokom sa mi podarilo vyskúšať falošný patchwork. urobila som gule na náš vianočný stromček. Tento rok vám o tom prinášam článok.

  • 30. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 36 705x
  • 5
Moje prvé maľované kraslice

Janka Lisinovičová

Moje prvé maľované kraslice

Počas príprav na veľkú noc som sa odvážila prvýkrát maľovať kraslice. Stihla som urobiť len štyry, ale možno o rok ich bude viac.

  • 26. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 694x
  • 7
reklama
Veľkonočné perníčky

Janka Lisinovičová

Veľkonočné perníčky

Tohto roku po prvýkrát sme sa s mamkou rozhodli urobiť veľkonočné perníčky. Doteraz sme robili len vianočné. Tu je malá ukážka z nich.

  • 25. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 389x
  • 3
Ikebany

Janka Lisinovičová

Ikebany

Peknou ozdobou na vianoce sú aj ikebany. Fantázii sa medze nekladú.

  • 23. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 647x
  • 3
Vianočné stromčeky a betlehemčeky

Janka Lisinovičová

Vianočné stromčeky a betlehemčeky

Vianoce sú predo dvermi. K výzdobe našich bytov, domov neodmysliteľne patria stromčeky a betlehemy. Za posledné 3 roky som urobila takéto...

  • 22. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 391x
  • 3
Môj prvý adventný veniec

Janka Lisinovičová

Môj prvý adventný veniec

Tento rok som sa rozhodla, že si urobím adventný veniec. A tak som si premyslela, ako by asi mal vyzerať. A pustila som sa do toho.

  • 27. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 524x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu